Cheerleader blog

A tánc és az akrobatika az életünk része, ha te is igazi cheerleader akarsz lenni. ***********A csapat edzője: Kovácsik Rita 0630/6408301 vagy rita.kovacsik@hotmail.com

Friss topikok

Merci szülinap, ahogyan a cheerleaderek ünneplik :)

2012.02.13. 11:31 - GyBetti

 „21.szülinapom alkalmából egy nagy bulit akartam összehozni,ami így utólag nézve sikerült is...

Sok mindent kellett megszervezni,a helyet,a díszítést,a zenét(kisebb problémákkal) meg persze a külső sem volt utolsó szempont. Leírás: http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gifA helyre picit késve érkeztem,hű cheerleader társaim és persze a barátaim már mind vártak rám.A kezdő löketet a B52-lángoló koktél adta,kellemes hatással volt rám...Az este nagyon jól alakult (pulton való tánc és spárga), majd több tortát is kaptam, de a legjobb a joghurtos-fogyis cheer torta volt. Mindenki imádta,isteni finom volt. Nagyon meglepődtem,mikor az összes pomponlányka elénekelte nekem a happy birthdayt és átadták ezt a szépséges tortát. Meghatódtam,nem is gondoltam,hogy így szeretnek engem a csapaton belül.

Jó érzés egy ilyen csapathoz tartozni... :)  A buli többi része pedig hát... jobb ha a cheerek között marad ;) 

Dénes Merci

Leírás: http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif

A bejegyzés trackback címe:

https://cheerleader.blog.hu/api/trackback/id/tr884100856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása