Cheerleader blog

A tánc és az akrobatika az életünk része, ha te is igazi cheerleader akarsz lenni. ***********A csapat edzője: Kovácsik Rita 0630/6408301 vagy rita.kovacsik@hotmail.com

Friss topikok

2010 05. 07

2010.05.06. 17:14 - KRita

Holnap megrendezett Futsal kupán fellép az ELTE cheerleader csapat!

Időpont: 2010.05.07, 16:45 perc

Helyszín: BEAC pálya

A hagyományteremtő szándékkal létrehozott tornának a fennállásának 375. évét ünneplő Eötvös Loránd Tudományegyetem ad otthont Budapesten, az ELTE Sportcsarnokában, május 6-7-én, az ELTE Egyetemi Hallgatói Önkormányzatának szervezésében.


Célunk, hogy a Kárpát-medence magyar egyetemein tanuló ifjúságnak a határokat átszelve, a sporton keresztül szervezzünk közösség- és kapcsolatteremtő rendezvényt összekötve a mozgás és a versenyzés örömével.

Résztvevő csapatok, játékosok érkeznek:


Erdélyből:

 a kolozsvári Babes-Bolyai Egyetem, a kolozsvári Műszaki Egyetem, a Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem képviseletében;
Felvidékről
:

a komáromi Selye János Egyetem képviseletében;
Magyarországról: a Debreceni Egyetem, a Miskolci Egyetem, a Pécsi Tudományegyetem, a győri Széchényi István Egyetem, a Szegedi Tudományegyetem, a Budapesti Műszaki Egyetem, a Semmelweis Egyetem és az Eötvös Loránd Tudományegyetem képviseletében.


A csapatok, játékosok a helyi egyetemi, egyetemek közötti futball bajnokságok kiemelkedő szereplői.

Program:
Május 5-én sorsolás a Lágymányos Egyetemi Napok nagysátrában
Május 6-án csoportmérkőzések
Május 7-én rájátszás mérkőzései, döntő 16 órától, az ELTE cheerleader csapattal

 

Részletes info a meccsről: elteonline.hu/kek

A bejegyzés trackback címe:

https://cheerleader.blog.hu/api/trackback/id/tr591979453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása